Publicat pe

DE CE PROTEINELE?

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Arãtati-mi un culturist ce se teme sã mãnânce prea multe proteine si atunci veti avea în fatã un culturist care se teme de succes. Proteinele sunt elementul cheie în construirea masei musculare, fãcând diferenta între a progresa cu pasi mãrunti sau a progresa rapid. Folositi sfaturile ce urmeazã ca plan de actiune si veti fi capabili sã ajungeti la fizicul dorit si chiar sã mentineti masa muscularã în timpul dietelor restrictive.

1. Bazati-vã pe proteine pentru a mãri anabolismul. Ingestia de proteine si calorii în cantitãti suficiente va determina dacã se induce sau nu în corp o stare anabolicã. Dacã mâncati în cantitãti mari carbohidrati si grãsimi fãrã a consuma suficiente proteine puteti sã vã luati adio de la cresterea muscularã.

2. Cantitatea minimã de proteine. Trebuie sã mâncati cel putin douã grame de proteine pentru fiecare kilogram de greutate corporalã. Un culturist de 80 kg va avea nevoie de minimum 160 g proteine zilnic. Dacã aveti o structurã ectomorfã si faceti parte din categoria celor ce pun cu greu masã muscularã mãriti cantitatea de proteine la 3 g pentru fiecare kilogram de greutate corporalã.

3. Mâncati carbohidrati suficienti. Consumati 4 grame de carbohidrati pentru fiecare 2 grame de proteine dacã nu faceti o dietã strictã. Acestia vor asigura furnizarea energiei si vor proteja muschii de arderea proteinelor ca sursã caloricã.

4. Consumati mai multe proteine când tineti regim. Pentru a vã defini la maxim trebuie sã reduceti grãsimile si carbohidratii din alimentatia voastrã. Acest fapt poate induce o reactie de distrugere a proteinelor pentru a fi utilizate ca sursã energeticã. Culturistii care tin o dietã restrictivã trebuie sã creascã consumul de proteine la 3,5 grame pentru fiecare kilogram de greutate corporalã.

5. Calculati gramajul proteinelor. Când luati în calcul totalul gramelor de proteine nu tineti cont decât de surse cum sunt carnea, lactatele, ouãle, pudrele proteice. Alimente precum orezul, pastele, cartofii, fructele, nu sunt luate în considerare ca surse proteice.

6. Ignorati tabelele pentru sedentari. Recomandarea stiintificã pentru o persoanã normalã este sã consume aproximativ 1 gram de proteine pe fiecare kilogram corp. Aceasta se referã însã la persoane obisnuite care nu depun efortul sustinut de un culturist în antrenamentele grele.

7. Folositi concentratele proteice. Vã recomand în special proteinele extrase din zer.Proteinele din zer sunt bogate în aminoacizi cu lanturi ramificate (BCAA) si în glutaminã. Ca o regulã usoarã, jumãtate din proteinele zilnice ar trebui sã provinã din pulberi proteice si jumãtate din mâncare.

8. Mentineti lucrurile simple. Evitati sã complicati inutil sau sã teoretizati prea mult nutritia. Mâncati din surse naturale, beti concentrate proteice, evitati grãsimile si zaharurile si folositi sfaturile de mai sus.

Asta este bãieti! Nu existã explicatii magice pentru cresterea masei musculare. Pe lângã alimentatie rãmâne sã vã antrenati din greu si veti progresa cu sigurantã.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.